ADRES I TELEFON PRZEDSZKOLA
Miejskie Przedszkole Publiczne Nr 10
SŁONECZNA KRAINA
Os. 60 – lecia ONP 8
Tel. 58-56-285-72
adres email: sekretariat@mpp10.starogard.pl

Nauczycielki pracujące w poszczególnych grupach:
Grupa I – KRASNOLUDKI
nauczyciel – Monika Rodziewicz
nauczyciel – Emilia Poziemska
nauczyciel – Katarzyna Miszewska – j. angielski
Grupa II – PSZCZÓŁKI
nauczyciel – Anna Klawitter
nauczyciel – Zofia Kwiatkowska
nauczyciel – Katarzyna Miszewska – j. angielski
Grupa III – MUMINKI
nauczyciel – Agnieszka Błazikowska
nauczyciel – Iwona Kowalska
nauczyciel – Katarzyna Miszewska – j. angielski
nauczyciel – Anna Klawitter – religia
Grupa IV – KUBUSIE PUCHATKI
nauczyciel – Anna Brucka
nauczyciel – Anna Sywula
nauczyciel – Katarzyna Miszewska – j. angielski
nauczyciel – Anna Klawitter – religia
Grupa V – SMERFY
nauczyciel – Katarzyna Miszewska
nauczyciel – Iwona Gockowiak
nauczyciel – Katarzyna Miszewska – j. angielski
nauczyciel – Anna Klawitter – religia
INFORMACJE DLA RODZICÓW
SPOTKANIA Z WYCHOWAWCAMI GRUP DOTYCZĄCE ORGANIZACJI ROKU SZKOLNEGO 2023/2024 odbędą się:
grupa I „Krasnoludki”- 30.08.2023r. o godz. 16:00 (3- latki, dzieci nowo przyjęte, rocznik 2020)
grupa II „Pszczółki”- 30.08.2023r. o godz.15:30 (dzieci z rocznika 2019 oraz 2018)
grupa III „Muminki”- 31.08.2023r. o godz. 15:30 (dzieci z rocznika 2018, z dotychczasowej grupy „Pszczółek)
grupa IV „Kubusie Puchatki”- 31.08.2023r. o godz. 16:00 (dzieci z rocznika 2017 z dotychczasowej grupy Muminki)
grupa V „Smerfy”- 31.08.2023r. o godz. 16:00 (grupa łączona dzieci z rocznika 2017 oraz 2018)
W celu uzyskania szczegółowych informacji, do której grupy jest zapisane dziecko prosimy o kontakt telefoniczny od dnia 28.08.2023 do sekretariatu przedszkola.
Grupa III oraz IV przechodzą w dotychczasowym pełnym gronie do kolejnej grupy.
Dla dzieci 3-letnich z grupy „Krasnoludków” będą zorganizowane indywidualne spotkania adaptacyjne z wychowawcą po uprzednim telefonicznym umówieniu się nauczyciela z Rodzicami. Zaplanowany dzień spotkań 29.08.2023r.
- Przedszkole jest czynne w godzinach od 6.00 do 16.00.
- Prosimy o zapoznanie się ze statutem przedszkola, regulaminami i procedurami, które znajdują się na stronie internetowej przedszkola.
- Prosimy o dostarczenie następujących dokumentów: wydrukowanie załączników ze strony internetowej przedszkola i wypisanie tych dokumentów oraz dostarczenie ich do przedszkola:
a) Zgoda rodziców na przetwarzanie danych osobowych dziecka wraz z klauzulą informacyjną RODO – (prosimy wydrukować, wypełnić, podpisać i dostarczyć do przedszkola) – pobierz
b) Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych osób upoważnionych do odbioru dziecka z Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 10 (prosimy wydrukować, wypełnić, podpisać i dostarczyć do przedszkola) – pobierz
c) Procedura korzystania z systemu iprzedszkole przez rodziców/opiekunów prawnych dzieci w MPP-10 Starogard Gdański (prosimy wydrukować, wypełnić, podpisać i dostarczyć do przedszkola) – pobierz
Ramowy plan dnia godziny przyprowadzania dziecka do przedszkola zamieszczony jest na stronie internetowej, prosimy o zapoznanie się. Aby dokonać opłaty za przedszkole należy wejść na indywidualne konto waszego dziecka na https://iprzedszkole.progman.pl odczytać kwotę i przelać ją na konto placówki do 10 dnia następnego miesiąca, po terminie naliczane są odsetki. Na wydruku znajdują się również szczegółowo przedstawione kwoty – opłata za pobyt dziecka w przedszkolu i posiłek.
Przelewu na konto dokonujemy według wzoru :
Nazwa odbiorcy: Miejskie Przedszkole Publiczne nr 10 „Słoneczna Kraina”
Nr rachunku odbiorcy: 88 8340 0001 0007 4607 2000 0002
Kwota: ………..
Tytułem: ……….. ważne ! wpisać imię i nazwisko dziecka i nazwę grupy do której uczęszcza w danym roku szkolnym
Wyposażenie dziecka do przedszkola – poniżej przedstawiamy listę rzeczy, w które powinien wyposażyć dziecko każdy rodzic. Przyniesione rzeczy powinny być podpisane imieniem lub inicjałami dziecka – to pozwala nam uniknąć wielu kłopotów i błędów.
– prosimy by w razie drobnego wypadku, dzieci miały w szatni we woreczku/siatce zapasowe zestawy ubrań, np. majteczki, spodenki, rajstopki itp.,
– obuwie zmienne – kapcie podpisane ze sztywną podeszwą, antypoślizgowe, łatwe do samodzielnego ubrania i ściągnięcia przez dziecko,
– poduszeczka (jasiek) z podpisanym imieniem i nazwiskiem dziecka (dotyczy tylko dzieci najmłodszych z grupy Krasnoludków)
– strój gimnastyczny (bluzka z krótkim rękawem oraz krótkie spodenki- w worku podpisane ( nie dotyczy dzieci najmłodszych z grupy Krasnoludków)
– chusteczki higieniczne suche i mokre – nawilżone,
– grzebień – tylko dziewczynki – podpisany,
– 2 teczki podpisane do prac plastycznych i języka angielskiego
– ryza białego papieru
– pozostałe potrzebne przybory zostaną zakupione z konta Rady Rodziców
–szczoteczka, kubeczek i pasta do zębów.
Informujemy, że przedszkole nie uczestniczy w ubezpieczeniu dzieci. Prosimy o ubezpieczenie dzieci, we własnym zakresie od nieszczęśliwych wypadków na nowy rok szkolny.
Składkę na Radę Rodziców prosimy wpłacać na konto o numerze:
27 8340 0001 0003 8612 2000 0002 ( jest to inne konto niż do wpłat za przedszkole)