ADRES I TELEFON PRZEDSZKOLA

Miejskie Przedszkole Publiczne Nr 10
SŁONECZNA KRAINA

Os. 60 – lecia ONP 8
Tel. 58-56-285-72

http://www.mpp10.starogard.pl

adres email: sekretariat@mpp10.starogard.pl

 

Nauczycielki pracujące w poszczególnych grupach:

Grupa I – KRASNOLUDKI

nauczyciel – Monika Rodziewicz

nauczyciel – Emilia Poziemska

nauczyciel – Katarzyna Miszewska – j. angielski

 

Grupa II – PSZCZÓŁKI

nauczyciel – Anna Klawitter

nauczyciel – Zofia Kwiatkowska

nauczyciel – Katarzyna Miszewska – j. angielski

 

Grupa III – MUMINKI

nauczyciel –  Agnieszka Błazikowska

nauczyciel – Iwona Kowalska

nauczyciel – Katarzyna Miszewska – j. angielski

nauczyciel – Anna Klawitter – religia

Grupa IV – KUBUSIE PUCHATKI

nauczyciel – Anna Brucka

nauczyciel – Anna Sywula

nauczyciel – Katarzyna Miszewska – j. angielski

nauczyciel – Anna Klawitter – religia

Grupa V – SMERFY

nauczyciel – Katarzyna Miszewska

nauczyciel – Iwona Gockowiak

nauczyciel – Katarzyna Miszewska – j. angielski

nauczyciel – Anna Klawitter – religia

INFORMACJE DLA RODZICÓW

SPOTKANIA Z WYCHOWAWCAMI GRUP DOTYCZĄCE ORGANIZACJI ROKU SZKOLNEGO 2023/2024 odbędą się:

  • grupa I „Krasnoludki”- 30.08.2023r. o godz. 16:00 (3- latki, dzieci nowo przyjęte, rocznik 2020)

  • grupa II „Pszczółki”- 30.08.2023r. o godz.15:30 (dzieci z rocznika 2019 oraz 2018)

  • grupa III „Muminki”- 31.08.2023r. o godz. 15:30 (dzieci z rocznika 2018, z dotychczasowej grupy „Pszczółek)

  • grupa IV „Kubusie Puchatki”- 31.08.2023r. o godz. 16:00 (dzieci z rocznika 2017 z dotychczasowej grupy Muminki)

  • grupa V „Smerfy”- 31.08.2023r. o godz. 16:00 (grupa łączona dzieci z rocznika 2017 oraz 2018)

W celu uzyskania szczegółowych informacji, do której grupy jest zapisane dziecko prosimy o kontakt telefoniczny od dnia 28.08.2023 do sekretariatu przedszkola.

Grupa III oraz IV przechodzą w dotychczasowym pełnym gronie do kolejnej grupy.

Dla dzieci 3-letnich z grupy „Krasnoludków” będą zorganizowane indywidualne spotkania adaptacyjne z wychowawcą po uprzednim telefonicznym umówieniu się nauczyciela z Rodzicami. Zaplanowany dzień spotkań 29.08.2023r.

  • Przedszkole jest czynne w godzinach od 6.00 do 16.00.
  • Prosimy o zapoznanie się ze statutem przedszkola, regulaminami i procedurami, które  znajdują się na stronie internetowej przedszkola.       
  • Prosimy o dostarczenie następujących dokumentów: wydrukowanie załączników ze strony internetowej przedszkola i wypisanie tych dokumentów oraz dostarczenie ich do przedszkola:
    a) Zgoda rodziców na przetwarzanie danych osobowych dziecka wraz z klauzulą informacyjną RODO – (prosimy wydrukować, wypełnić, podpisać i dostarczyć do przedszkola) – pobierz
    b
    ) Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych osób upoważnionych do    odbioru dziecka z Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 10 (prosimy wydrukować, wypełnić, podpisać i dostarczyć do przedszkola) – pobierz
    c) Procedura korzystania z systemu iprzedszkole przez rodziców/opiekunów prawnych dzieci w MPP-10 Starogard Gdański (prosimy wydrukować, wypełnić, podpisać i dostarczyć do przedszkola) – pobierz
    Ramowy plan dnia  godziny przyprowadzania dziecka do przedszkola zamieszczony jest na stronie internetowej, prosimy o zapoznanie się.
  • Aby dokonać opłaty za przedszkole należy wejść na indywidualne konto waszego dziecka na https://iprzedszkole.progman.pl odczytać kwotę i przelać ją na konto placówki do 10 dnia następnego miesiąca, po terminie naliczane są odsetki. Na wydruku znajdują się również szczegółowo przedstawione kwoty – opłata za pobyt dziecka w przedszkolu i posiłek.

    Przelewu na konto dokonujemy według wzoru :

    Nazwa odbiorcy: Miejskie Przedszkole Publiczne nr 10 „Słoneczna Kraina”

    Nr  rachunku odbiorcy: 88  8340  0001  0007  4607  2000  0002

    Kwota: ………..

    Tytułem: ……….. ważne ! wpisać imię i nazwisko dziecka i nazwę grupy do której uczęszcza w danym roku szkolnym

Wyposażenie dziecka do przedszkola – poniżej przedstawiamy listę rzeczy, w które powinien wyposażyć dziecko każdy rodzic. Przyniesione rzeczy powinny być podpisane imieniem lub inicjałami dziecka – to pozwala nam uniknąć wielu kłopotów i błędów.

– prosimy by w razie drobnego wypadku, dzieci miały w szatni we woreczku/siatce zapasowe zestawy ubrań, np. majteczki, spodenki, rajstopki itp., 

–  obuwie zmienne – kapcie podpisane ze sztywną podeszwą, antypoślizgowe, łatwe do samodzielnego ubrania i ściągnięcia przez dziecko,

– poduszeczka (jasiek) z podpisanym imieniem i nazwiskiem dziecka (dotyczy tylko dzieci najmłodszych z grupy Krasnoludków)

– strój gimnastyczny (bluzka z krótkim rękawem oraz krótkie spodenki- w worku podpisane ( nie dotyczy  dzieci najmłodszych z grupy Krasnoludków)

– chusteczki higieniczne suche i mokre – nawilżone, 

– grzebień – tylko dziewczynki – podpisany,

– 2 teczki podpisane do prac plastycznych i języka angielskiego

– ryza białego papieru

– pozostałe potrzebne przybory zostaną zakupione z konta Rady Rodziców

 –szczoteczka, kubeczek i pasta do zębów.

  • Informujemy, że przedszkole nie uczestniczy w ubezpieczeniu dzieci. Prosimy o ubezpieczenie dzieci, we własnym zakresie od nieszczęśliwych wypadków na nowy rok szkolny.

  • Składkę na Radę Rodziców prosimy wpłacać na konto o numerze:  
    27 8340 0001 0003 8612 2000 0002 ( jest to inne konto niż do wpłat za przedszkole)